Jak vybrat správnou velikost prstenu nebo náramku?
Pokud ji neznáte, měřte. Postup i rady jsme pro vás sepsali v našem průvodci nákupem.
Kde si mohu nechat upravit délku tahu hodinek?
Ideálně u šikovného hodináře. Náš mistr je schopen tah upravit na počkání. Případně zavítejte k ověřenému hodináři v místě vašeho bydliště.
Pokud ale hodinky teprve objednáváte, ozvěte se nám. Tah vám upravíme přesně podle vašich přání. A obvodu. Můžete využít i naší podrobné šablony. Díky ní zjistíte velikost i to, jak budou hodinky na ruce vypadat.
Kdy máte otevřeno? A mohu přijít i o víkendu?
Otevřeno máme každý všední den od 9:00 do 18.00. V sobotu k nám můžete zavítat také od 9:00 do 12:00.
Pokud ale nestíháte nebo vám uvedené časy nevyhovují, zavolejte nám. Pokusíme se vám přizpůsobit a přivítat vás na naší prodejně i mimo běžnou otevírací dobu. Vždyť jsme tu právě pro vás.
Posíláte zboží i na Slovensko?
Ano. Využíváme spolehlivé a ověřené dopravce a také Zásilkovnu. Pro cenu v eurech stačí přepnout měnu v horní části našich stránek. Při nákupu nad 120 € vás navíc čeká doprava zdarma.
Pro vystavení faktury bez DPH stačí vyplnit daňové identifikační číslo a doručení do sídla firmy. Plátcům DPH vystavíme fakturu a čekáme na uhrazení na náš slovenský účet. Případně zboží odešleme na dobírku.
Kdy mi balíček doručíte?
Co je psáno, to je dáno. Termíny uvedené u každého produktu dodržujeme. V případě nečekaného zdržení vás kontaktujeme a budeme s vámi vše řešit.
Ve chvíli, kdy je zboží předáno dopravci, obdržíte e-mail s číslem balíčku. Díky tomu ho budete mít „stále na očích“. Dopravce vás bude informovat o přesném datu i času dodání.
Zabalíte mi zboží dárkově?
Samozřejmě. A rádi. Ušetříme vám čas i nervy.
Stačí možnost dárkového balení zaškrtnout přímo v objednávce. V případě speciálního přání využijte poznámky ve 3. kroku objednávky, nebo nás kontaktujte. Překvapení, které půjde rovnou obdarovávanému, zabalíme bez faktury. Jen nás o tom, prosím, také informujte.
Nemusíte mít obavu, že se k vám dárkově zabalené zboží nedostane v pořádku. Balíme ho zvlášť do pevných kartonových krabic od Top-obaly.cz a až potom ho svěříme přepravcům.
Jste oficiální prodejce Garmin CZ?
Ano, stejně jako všech našich značek. Specializujeme se na prémiové modely Marq, Fenix6, Fenix6X, Venu a Vivomove3 Luxe. Na naší prodejnu v Olomouci si je můžete přijít vyzkoušet. Přesvědčit se o tom, proč je jejich jméno na poli smartwatches tak znělé.
Objednat si u nás ale můžete vše z oficiální distribuce Garmin.
Jsou hodinky Garmin v češtině? A co slovenština?
Samozřejmě, že ano. Všechny modely jsou vybaveny českým i slovenským jazykem. Pokud by tomu tak nebylo, vždy je to u konkrétního modelu uvedeno. Jde ale o výjimky ze starších modelových řad.
Je zboží opravdu skladem?
Informace, které vidíte na stránkách u každého produktu, se vždy snažíme mít aktualizované. Vždy si to, samozřejmě, můžete telefonicky ověřit přímo u nás.
Zboží, které je:
- skladem na prodejně, vám můžeme rezervovat a vy si ho poté můžete u nás vyzvednout. Nebo ho, pokud preferujete on-line nákup, můžete vložit do košíku a standardně objednat s dopravou. V tom případě balíček expedujeme ještě týž den.
- skladem, se nachází na skladě u našeho dodavatele. Není tedy fyzicky vystaveno u nás na prodejně. Termín dodání je uveden u každého produktu, ale dodání probíhá do několika dní.
- do týdne nebo jiný termín, není u nás na prodejně, ale do uvedeného termínu jsme schopni ho zajistit.
- objednáno, může mít různý termín dodání a ten je vždy třeba zjistit individuálně. Nejčastěji se jedná o novinky nebo vysoce žádané zboží. Pokud o takové zboží budete mít zájem, zavolejte nám. Rádi vám vše potřebné zjistíme.
- na dotaz, musíme prověřit u dodavatele. Ozvěte se nám a my vám vše zjistíme.
- vyprodáno, bohužel, nejsme schopni zajistit ani u výrobce. Rádi vám ale pomůžeme najít alternativu, která bude splňovat vaše představy a přání.
Jak mám postupovat při reklamaci?
Hodinky a šperky nejsou nesmrtelné a my se vám o ně rádi postaráme. Pokud máte zboží ještě v záruční lhůtě – zpravidla 2 roky, pošlete nám dobře zabalené zboží na prodejnu (adresa HELVETIA hodinky a šperky, Horní nám. 1, 779 00 Olomouc). K hodinkám přiložte záruční kartu, pokud se jedná o zboží bez záruční karty je potřeba doložit doklad o nákupu. Dále prosím napište, o jakou závadu se jedná a jak si přejete reklamaci vyřešit, snažíme se přání zákazníka vždy upřednostnit. Uveďte také kontakt na sebe a adresu, na kterou následně zpátky odešleme opravené či nové zboží. Jestli si nevíte rady s postupem, kontaktujte nás, poradíme. Reklamační formulář ke stažení zde.
Mohu zboží vrátit, pokud mi nevyhovuje?
Samozřejmě. Standardně máte na vrácení nevyhovujícího zboží 14 dní. Stačí ho zabalit do originální krabičky a přiložit vzkaz s číslem objednávky a účtu, na který budete chtít zaslat peníze zpět. Pak už jen odeslat na naši prodejnu (HELVETIA hodinky a šperky, Horní náměstí 1, 779 00 Olomouc)
Potřebujete si domluvit delší lhůtu? Chápeme, že dva týdny mohou být pro zásnubní prsteny nebo dárky skutečně málo. Pokud budete chtít termín vrácení prodloužit, ozvěte se nám ještě před samotným nákupem. Vše společně vyřešíme.
Jak mám postupovat s vrácením či výměnou zboží v zákonné lhůtě?
Netrefili jste velikost či zboží neodpovídá vašim představám? Nevadí, do 14 dnů můžete zboží vrátit zpět a my Vám neprodleně vrátíme peníze. Řádně zabalené zboží, nenošené a s originálním obalem (krabička) odešlete na prodejnu HELVETIA hodinky a šperky, Horní nám. 1, 779 00 Olomouc. Stačí přiložit fakturu, na kterou uvedete důvod vrácení a číslo účtu, případně si vytisknete formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
Jestli máte vybráno rovnou jiné zboží, dejte nám vědět dopředu mailem, abychom Vám zboží rezervovali a připravili k odeslání, jakmile obdržíme vrácený kus, po kontrole jej vyměníme, vystavíme nový doklad a odesíláme, přeplatek či nedoplatek dořešíme telefonicky.
Výměna baterie v záruce, jak postupovat?
O vaše hodinky se postaráme v záruce i po záruce, rozdílem je, že v záruce máte u nás výměnu baterie zdarma a provádíme ji v autorizovaném servise dle značky, abychom neporušili pokračování záruky zboží. Po záruční lhůtě můžete využít našeho mistra hodináře, který Vám hodinky vyčistí, baterii vymění a doporučí, zda je potřebná tlaková zkouška u vodotěsných hodinek. Tato služba je po záruce placená, pokud tedy od nás nemáte na dokladu baterii na 5 let zdarma, toto nabízíme u vybraných hodinek jako benefit k nákupu.
Upozornění: Pokud si necháte v záruční době baterii měnit v neautorizovaném servise a hodinky budou následně potřebovat jiný záruční servis, nemusí autorizovaný servis tuto záruku uznat. Mohlo dojít k poškození zboží při neodborné výměně baterie. Hodinky v záruce musí vždy do autorizované servisu!