Kurýr

Vaše objednávky vždy precizně zabalíme a předáme jen spolehlivým přepravcům.
Jak to u nás celé probíhá?
1. Vaše objednávka přijde na náš email a my ji pečlivě prostudujeme. Zboží skladem máme vždy na
prodejně či externím skladě a odesíláme jej neprodleně nejpozději následující pracovní den. Pokud
jste si vybrali zboží označeno „do týdne“ ihned jej objednáme u dodavatele a prověříme termín
dodání. Zpravidla je to do tří až pěti dnů. (i nám se může stát, že se zboží rychle vyprodá a my
nestihneme zareagovat úpravou skladů, proto nás v těchto výjimečných situacích prosím omluvte)
2. Zboží Vám nachystáme do originální krabičky, vždy Vám potvrdíme záruční list výrobce, případně
další potřebné doklady (certifikát k briliantům, kartu limitované edice apod.), přidáme návod
k použití a pokud výrobce dodává, tak i originální tašku. Vše zabalíme do bezpečných obalů a čekáme
na přepravce.
3. Kurýr zásilku vyzvedne z naší prodejny v Olomouci a od této chvíle je na něm, aby Vám kvalitně, bezpečně a nejlépe s úsměvem balíček předal.
A jakého kurýra zvolit?
Pokud to k nám do Olomouce máte daleko, můžete si vybrat z následujících přepravců:
PPL - Velmi oblíbený způsob doručení, který si volí většina zákazníků. Výhodou je telefonický kontakt
před doručením.
Platba při převzetí probíhá jak hotově tak kartou, pokud tedy nemáte již uhrazeno on-line nebo
převodem.
(PPL odesíláme do 13h – to znamená, že když máme zboží skladem a objednávka přijde dopoledne,
ještě ten den odchází balíček k Vám)
Zásilku můžete sledovat nawww.ppl.cz. Číslo zásilky Vám po odeslání objednávky přijde emailem.
DPD - Ověřený dopravce Vám zásilku přiveze dle vyplněné adresy na objednávce, termín a čas
doručení Vám přijde mailem či SMS zprávou.
Dobírku můžete uhradit hotově. S řidičem se můžete domluvit na případné změně doručení.
(DPD vyzvedává balíček hned ráno, objednávky s dopravou DPD tedy odcházejí následující pracovní
den)
Zásilku můžete sledovat nawww.dpd.cz.
Česká pošta - Menší balíčky posíláme zpravidla jako cenná psaní, rozměrnější pak jako balík do ruky.
Pokud preferujete konkrétní způsob odeslání, uveďte jej prosím do poznámky v objednávce.
Kurýr ČP jezdí v každé lokalitě v jinou hodinu, svou zásilku můžete sledovat nawww.postaonline.cz.
Číslo zásilky obdržíte mailem po jejím odeslání.
Objednávku máte již zaplacenou on-line či bankovním převodem nebo jste zvolili dobírku, a tu
uhradíte hotově kurýrovi ČP.
Výhodou je možnost vyzvednutí balíčku na pobočce ČP, kde nedoručenou zásilku kurýr uloží. Můžete
si v poznámce zadat také možnost "Balík na poštu" kdy budete mít rovnou zásilku uloženou na Vámi
zvolené pobočce ČP.
(objednávky, které obdržíme do 17h odcházejí tentýž den – za předpokladu, že máme zboží na
prodejně)
https://helvetia-hodinky.cz/doprava-a-platba.asp
Uloženka -seznam výdejních míst

Jsme registrovaní na ulozenka.cz, můžete si tedy vybrat výdejní místo, které Vám vyhovuje a zásilku si
zde vyzvednout.
Výhodou bývá otevírací doba výdejního místa, a hlavně je doprava zdarma kromě dobírky. Platit
můžete hotově či kartou.
Zásilku pro uloženku vyzvedává kurýr v dopoledních hodinách.
URČITĚ VYUŽIJEME TABULKU – CENÍK PŘEPRAVY Z NYNĚJŠÍCH STRÁNEK:

Proč nakoupit přímo v Olomouci?
Výhody kamenné prodejny jsou především v profesionalitě personálu. Odborně Vám poradíme
s výběrem hodinek, šperků i luxusních doplňků značky Mont Blanc.
Vysvětlíme nastavení hodinek a zkrátíme Vám kovový tah (náramek) zdarma na počkání.
Spojte nákup hodinek s návštěvou Olomouce, určitě si to tady zamilujete 
Jsme tady pro Vás ve všední dny od 9:00 do 18:00 a v sobotu od 9:00 do 12:00.